Noticias
-
GRAMMAR DOCTOR vía Zoom
Clases de refuerzo para alumnos First1 y First2
-
Becas Inglés Curso 25-26
¡CONVOCATORIA YA ABIERTA! - 25 becas de inglés para alumnos de 3º de ESO
-
RENOVACIÓN 2025 - Crédito Fundae Empresa
Bonifica la FORMACIÓN DE IDIOMAS de tu empresa
-
VIAJES Y COLONIAS EN INGLÉS - VERANO 2025
En Cataluña y en el extranjero.
Colaboración con Mans Unides
Jueves, 11 de Junio de 2015Cambridge School ha firmado un acuerdo con Mans Unides – delegación del Vallès Oriental.
Cambridge School ha signat un acord amb Mans Unides – delegació del Vallès Oriental, per a la col·laboració en la recaptació de fons per a unprojecte de construcció de dues escoles d’infantil a Mauritània, a fi de millorar l’educació, alimentació i seguretat dels nens en dos barris perifèrics de la ciutat de Kaedi amb una població de més de 1.450 famílies.
La col·laboració de Cambridge School es materialitza en l’organització de l’obra de teatre de Nadal “Pantomime”, portada a terme per professors i personal de les escoles, la donació de tots els fons recaptats a través de famílies i alumnes i una contribució econòmica addicional per part de Cambridge School.
Així mateix, Cambridge School donarà suport a qualsevol altra iniciativa procedent de professors, alumnes, personal administratiu i directiu per recaptar fons, ajudant amb la promoció i organització de l’acte i contribuint-hi amb una aportació addicional.