News
-
GRAMMAR DOCTOR via Zoom
Special lessons for students at First1 and First2 level
-
English scholarships 25-26
25 English scholarships for students at 3rd ESO in public schools.
-
Fundae training credits
Plan ahead for 2025 with the Fundae training credits
-
VIATGES I COLÒNIES EN ANGLÈS - ESTIU 2025
A Catalunya i a l’estranger!
Cambridge English YL exams
Tuesday, 23 January 2018Find out the changes implemented in 2018.
Els exàmens per a Young Learners de Cambridge English estan adreçats a nens i nenes de 6 a 12 anys i són una bona manera d’iniciar els més joves en els primers passos de les qualificacions de l’anglès.
Les noves denominacions d’aquests exàmens són Pre A1 Starters, A1 Movers I A2 Flyers. Es tracta d’exàmens molt visuals, amb molt de color i basats en activitats, per tal d’encoratjar els alumnes a aprendre, agafar confiança en si mateixos i començar a assimilar continguts que els ajudaran més endavant en el seu futur.
Quines novetats presenten? Aquest 2018 s’han introduït alguns canvis en els exàmens:
Pre A1 Starters – hi ha una nova activitat a la part 1 de Listening, on els candidats han d’unir noms amb dibuixos de persones. I l’exàmen d’Speaking ara té quatre parts.
A1 Movers – La part de Reading and Writing ara té 35 preguntes en lloc de 40. Als candidats se’ls demana de fer preguntes senceres, respondre i escriure frases sobre una foto. La part del Listening té una nova activitat, que és unir dibuixos amb paraules o noms. També a partir d’ara se’ls demanarà el nom i edat al principi de l’examen Speaking.
A2 Flyers – Els candidats hauran d’escriure una història curta en l’apartat de Reading and Writing, i a l’Speaking se’ls demanarà pel seu nom, cognom i edat.
Si voleu ajudar a preparar els vostres fills per a aquests exàmens o simplement practicar l’anglès tot jugant a casa, us recomanem la pàgina World of Fun de Cambridge English, especialment creada per a aquest propòsit: http://worldoffun.cambridge.org/